close

Besplatna dostava! Naručite danas i primite pošiljku u srijedu, 24. 7. 2019!

0

Košarica Prazna košarica

Ukupno: 0kn
Vaša je košarica prazna!

Uvjeti poslovanja

Općenito

Opći uvjeti web stranice gajoshop.com pripremljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP), temelje se na preporuci Hrvatske gospodarske komore, te određenim normama e-poslovanja.

Prodajni uvjeti određuju prava i obveze kupca prigodom kupnje proizvoda koji su dostupni na web stranici gajoshop.com, te poslovne odnose između davatelja usluge i kupca.

Cijeli sadržaj web stranice u bilo kojem obliku (tekst, slika, zvuk… i sl.) zaštićen je autorskim pravima. Nositelj svih autorskih prava sadržaja web stranice je davatelj usluge i/ili osoba koja je navedena ispod pojedinog sadržaja. S objavom sadržaja na web stranici i omogućavanjem korištenja web stranice, davatelj usluge ne odriče se svojih autorskih prava. Sadržaj web stranice ne smije se koristiti u bilo koju drugu svrhu, osim osobne vizije davatelja, te ukoliko davatelj nije prethodno dopustio drugačije korištenje, pisanim putem ili izrijekom. U slučaju zlouporabe, korisnik odgovara materijalno i kazneno.

Korištenjem web stranice gajoshop.com korisnik prihvaća sve odredbe općih uvjeta. U slučaju da se ne slažete s ovim općim uvjetima korištenja, molimo Vas da odmah prestanete s korištenjem web stranice.

Upravitelj web stranice gajoshop.com i davatelj proizvodnih usluga je tvrtka

GAJO GROUP d.o.o.
Groharjeva ulica 18
1241 Kamnik
Slovenija

Matični broj: 7244339000, Porezni broj: SI 90516656
Broj računa: SI56 0231 0156 0414 275
Kontakt: [email protected]

Internet trgovina

Korisnik može kupovati putem internet trgovine kojom upravlja tvrtka GAJO GROUP d.o.o., s dostupom preko poveznica na www.gajoshop.com.

U slučaju da davatelj usluge-prodavač i korisnik-kupac (u nastavku teksta za oba vrijedi: “ugovorne strane”) nisu suglasni, tada su ovi opći uvjeti sastavni dio njihovog međusobnog ugovornog odnosa glede nabave proizvoda (u nastavku teksta: kupoprodajni ugovor).

Prilikom internetske kupovine, korisnik potvrđuje da u cijelosti razumije i potvrđuje sve ove opće uvjete.

Za kupovinu putem internetske trgovine putem navedenih poveznica, korisnik se ne mora prijaviti.

Davatelj nije odgovoran za bilo kakav gubitak, štetu ili trošak, koji bi nastali u slučaju neuspješnog izvršavanja obveza (neispunjenja ili kašnjenja) do čega je vjerojatno došlo zbog nekog događaja ili okolnosti koje su izvan kontrole davatelja, uključujući mogućnost više sile, problema u opskrbi električnom energijom, nedostatke opreme… iako nije ograničeno samo na navedeno.

Sve informacije koje su objavljene na web stranici, npr. opisi proizvoda, specifikacije, fotografije, okvirne su. Davatelj usluge zadržava pravo da izvrši manje promjene u opisu proizvoda bez obveze informiranja korisnika.

Ponude na web stranici ograničene su količinom i vremenom kao što je to objavljeno na web stranici. Objavljene količine proizvoda u skladištu informativne su i podložne promjenama, bez potrebne prethodne najave. Davatelj usluga može ograničiti maksimalan broj kupovina određenog proizvoda za korisnika i na taj način pružiti svojim kupcima pravedno prodajno okruženje.

Naručivanje proizvoda

1) Kao kupac proizvode možete vidjeti i naručiti na web stranici gajoshop.com. Ponuda je dostupna samo fizičkim osobama.

2) Klikom na gumb »Završi narudžbu« u postupku narudžbe potvrđujete da u cijelosti razumijete uvjete poslovanja i da se s navedenim uvjetima slažete. Nakon završetka narudžbe na web stranici, primit ćete e-mail poruku sa svim potrebnim podacima o vašoj narudžbi i dostavi pošiljke.

3) Sve cijene na web stranici izražene su u kunama (kn) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Davatelj može promijeniti cijenu artikla bez prethodne obavijesti. Davatelj prodaje svoje proizvode uz naplatu; u slučaju da je proizvod pogreškom naveden kao besplatan, davatelj ovaj proizvod korisniku nije dužan dati besplatno.

4) Obavijest o dostavi narudžbe smatra se sklapanjem ugovora o kupnji, napisana je na hrvatskom jeziku i pohranjena je u poduzeću. Možete ju primiti na osnovi pisanog zahtjeva koji šaljete na [email protected].

Postupak kupovine

  • Na internetskoj stranici košarice za kupovinu prikazani su artikli koje ste tijekom pretraživanja po internetskoj trgovini dodali u košaricu za kupovinu. Ako određeni artikl želite ukloniti iz košarice za kupovinu kliknite na poveznicu “Ukloni” koja se nalazi uz artikl. Ako želite dodati određeni artikl u košaricu morate kliknuti na poveznicu “Nastavi s kupnjom”. Klikom na navedenu poveznicu vraćate se u internetsku trgovinu.
  • Svoju narudžbu završavate klikom na gumb “Predaj narudžbu”.
  • Ako je narudžba uspješno završena, na internetskoj stranici prikazat će vam se tekst “Vaša narudžba je zaprimljena.” Osim toga, na elektroničku adresu koju ste unijeli tijekom registracije primit ćete elektroničku poruku s detaljima o narudžbi.
  • Potvrda narudžbe

Nakon završetka narudžbe, na elektroničku adresu koju se unijeli tijekom narudžbe primit ćete elektroničku poruku s detaljima narudžbe. U navedenoj elektroničkoj potvrdi bit ćete i upoznati s time da nam u slučaju bilo kakvih pitanja možete pisati na elektroničku adresu [email protected].

  • 5) Slanje artikla

Tvrtka GAJO GROUP d.o.o. u dogovorenom roku pripremit će artikl za otpremu te ga otpremiti na zadanu adresu. U slučaju neočekivanog produžetka roka dostave na duže vrijeme, kao što je navedeno u uvjetima poslovanja, kupac će biti obaviješten e-mail porukom.

Ugovorni partner za isporuku pošiljaka je Hrvatska Pošta, s time da si prodavatelj pridržava pravo izbora druge usluge dostave ako će na taj način provesti efikasniju isporuku.

Poništenje narudžbe

Pravo na poništenje ugovora ima kupac sve do primitka obavijesti o predaji pošiljke Hrvatskoj pošti na prijavljenu e-mail adresu. Nakon primitka spomenute obavijesti o dostavi narudžbe, poništenje narudžbe više nije moguće.

Konačna potvrda narudžbe

Kada potvrdite sadržaj svoje kupovine, kupovinu morate konačno potvrditi odabirom načina plaćanja. Prodajni ugovor između Vas i tvrtke GAJO GROUP d.o.o. stupa na snagu kada je narudžba potvrđena potvrdnom e-mail porukom “Primili smo Vašu narudžbu”.

Mogućnost izmjene narudžbe

O svim željenim izmjenama u svezi izdane narudžbe, možete nas obavijestiti tako da pošaljete zahtjev na e-mail poruku “Primili smo Vašu narudžbu”, koju ste primili prilikom izdane narudžbe ili nas kontaktirate putem e-mail adrese ([email protected]). Pritom ćemo se potruditi da vam omogućimo izmjenu narudžbe, iako vam ne možemo jamčiti da će uređivanje već izdane narudžbe zapravo i biti moguće.

Uvjeti plaćanja

  1. Cijena izabranog artikla vrijedi na dan kupovine, tj. na dan završetka i izdavanja narudžbe putem internetske trgovine gajoshop.com.

Sve cijene su u kunama (kn) te sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene ne sadrže troškove dostave, tj. troškove poštarine. Ovi troškovi navedeni su kod izračuna vrijednosti narudžbe putem elektronske potvrde narudžbe.

2) Davatelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke – pouzećem,
  • uplatom na račun upravitelja gajoshop.com – GAJO GROUP d.o.o., plaćanje na osnovi MasterCard, Visa, Maestro, PayPal etc.

Isporuka

  • Artikli će biti dostavljeni u roku od najviše pet radnih dana od dana kada na Vaš e-mail primite potvrdu o narudžbi. U slučaju bilo kakvih neočekivanih komplikacija ili kašnjenja naručene pošiljke, primit ćete e-mail obavijest u kojoj će biti naveden očekivani rok isporuke.
  • Naručene artikle šaljemo na adresu koju ste unijeli u podatke prilikom naručivanja. Isporuku artikala vrši Hrvatska Pošta, koja pakete uglavnom dostavlja u jutarnjim satima te je stoga poželjno da unesete adresu na kojoj ste tada dostupni.

Ako prilikom pokušaja dostave niste dostupni na navedenoj adresi, Hrvatska Pošta će vas obavijestiti o mogućnostima preuzimanja paketa. Uobičajeno je to na najbližoj pošti.

  • Trošak dostave jednak je za cijelu Hrvatsku, razlikuje se prema vrijednosti pošiljke:

Neki artikli imaju besplatnu dostavu te su vidljivo označeni u katalogu trgovine. Ako uz takav artikl naručite još neki drugi artikl, dostava je još uvijek besplatna.

  • Tijek dostave:

Artikl naručen na web stranici gajoshop.comr šalje se u najkraćem mogućem roku. Pripreme za isporuku vaše narudžbe izvršavaju se odmah kada primite e-mail obavijest da je vaša isporuka u tijeku. Kako bi naručene artikle dostavili u najkraćem roku, koristimo dostavu pošiljka Hrvatske Pošte, što znači da pošiljku možete očekivati već za 2 do 4 dana ukoliko ste narudžbu predali radnim danom (pon-pet) do 13:00 sati.

Za nardužbe predane poslije 13:00 sati, pošiljku ćemo pripremiti sljedeći radni dan. Za narudžbe predane subotom, nedjeljom ili praznikom, pošiljku ćemo pripremiti sljedeći radni dan.

Pri izboru opcije plaćanja kreditnom karticom, Paypal ili plaćanjem na naš transakcijski račun, aktivnosti izvedbe narudžbe će se započeti nakon uplate na naš transakcijski račun. U svrhu toga, mi ćemo u razdoblju radnog vremena u 9 sati, 11 sati i u 13 sati provjeravati uplate na transakcijski račun tvrtke. Rok isporuke počinje teći prvog radnog dana u 9 sati nakon primitka potvrde o uplati.

  •  Usluga dostave pridržava si pravo da na prikladan način provjeri identitet preuzimatelja pošiljke (uvidom u osobni ili drugi dokument) jer to zapravo osigurava da se naručeni paket dostavi pravoj osobi.
  • Tvrtka GAJO GROUP d.o.o. ne odgovara za nastalu štetu, uništenje ili neisporuku ugovorenih naručenih pošiljka zbog rata ili građanskih nereda, štrajkova, prestanka rada u industriji, neuspješne dostave, požara, nevremena, poplava ili oluja, štete, namjernog oštećenja, krađe ili bilo koje druge više sile. Tvrtka GAJO GROUP d.o.o. ne pokriva troškove nastale u slučaju zakašnjenja isporuke pošiljke. Također ne pokriva troškove u slučaju gubitka ili neisporuke pošiljke. U slučaju prethodnog plaćanja artikla, trošak kupovine neisporučenog artikla vraćamo na račun vaše bankovne kartice.

Reklamacije i informacije

V slučaju reklamacija ili potrebe za dodatnim informacijama u svezi usluga gajoshop.com očekujemo vaše poruke na e-mail [email protected] ili na adresu:

GAJO GROUP d.o.o.
Slamnikarska cesta 18,
1230, Domžale
Slovenia

Otkaz ugovora i povrat artikla

  • Mogućnost otkaza ugovora namijenjen je tome da artikl možete otvoriti, pregledati ga ako vam odgovara i pristaje. U slučaju da artikl nije zadovoljio vaša očekivanja, možete odustati od kupnje.

U slučaju da vam primljeni artikl ne pristaje, u roku od 14 dana od primitka pošiljke na e-mail adresu ([email protected]) obavijestite nas o tome da želite vratiti kupljeni artikl te ga vratite u vremenskom roku od 14 dana. Artikl nam vratite neoštećen, u jednakoj količini, osim ako je uništen, oštećen, izgubljen ili ako je njegova količina smanjena bez krivnje kupca.

Artikl koji želite vratiti mora biti:

  •        nekorišten, nenošen, čist i neoštećen, s priloženim naljepnicama, u originalnoj ambalaži
  • artikli koji su prodani u kompletu moraju biti i vraćeni u kompletu,
  • kutija za cipele mora ostati neoštećena, nemojte lijepiti poštanske markice i samoljepive trake ili pisati adresu na kutiju
  •        embalaža kozmetičkih proizvoda mora ostati originalno zatvorena.

Ako ste kupljeni artikl koristili, otkaz ugovora i povrat artikla nažalost više nisu mogući.

Savjetujemo vam da pažljivo otvorite ambalažu i da ju sačuvate u nepromijenjenom stanju. Također, sačuvajte naljepnice i etikete artikla, sve dok niste u potpunosti sigurni da je to odgovarajući artikl. Kod kupnje odjeće, donjeg rublja i kupaćih kostima, odgovarajuću veličinu provjerite odijevanjem preko drugih odjevnih predmeta, ne na golu kožu! Također, budite pozorni na tragove šminke ili pudera.

Postupak povrata artikla:

Artikl koji vam ne odgovara pošaljite na adresu GAJO GROUP d.o.o., Slamnikarska cesta 18, 1230 Domžale, Slovenia . Uz artikl priložite kopiju originalnog računa i ispunjeni obrazac povrata artikla i na njega napišite broj vašeg tekućeg računa IBAN na koji ćemo vam u roku od 14 dana od otkaza ugovora uplatiti iznos za vraćeni artikl. Povrat iznosa nije moguć isplatom u gotovini.

Jedini trošak koji vas tereti u svezi prekinutog ugovora je trošak prijenosa (slanja) pošiljke koji se naplaćuje prema cjeniku usluga dostave Hrvatske Pošte. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Na gajoshop.com omogućujemo i zamjenu artikla. Ako primljeni artikl nije ispunio vaša očekivanja, možete ga zamijeniti drugim, jednakovrijednim artiklom, o čemu nas morate obavijestiti putem obrasca o otkazu ugovora.

Prava na zamjenu artikla, povrata iznosa kupljenog artikla, jamstva, stvarnih pogreška ili nepravilno izvedene usluge, preciznije su opisana u Zakonu o zaštiti potrošača.